Presentació

Som un grup de quatre estudiants de Magisteri de Primària que hem creat un bloc sobre els drets humans per tal de donar-los a conèixer i oferir activitats didàctiques per treballar amb alumnes de Cicle Mitjà.El nostre objectiu és fomentar i conscienciar sobre la importància que té respectar-los per tal d'aconseguir una igualtat arreu del món.

19 de maig, 2008

Conclusions finals

En un inici, llegint la guia d’activitats que s’havien de realitzar durant al llarg del semestre sincerament em vaig espantar. Moltes d’elles no sabia ni com posar-m’hi. Per sort, assistint a classe i fent alguna que altre pregunta, he pogut resoldre dubtes i tirar endavant amb les activitats.

Tot i que en alguns moments he passat una mica d’angoixa en realitzar algunes de les activitats proposades, he de dir que gràcies a companyes i la professora de l’assignatura he acabat fen-t’ho, sempre de la millor manera possible.

Pel que fa a la creació del blog, és la primera vegada que en creo i en tinc, per tant no tenia coneixement del seu funcionament però s’ha anat a fent en mica en mica i entre totes les membres del grup. Ara que ja estem al final de curs, puc dir que estic contenta del resultat final del blog i del treball que si ha realitzat en ell.

En definitiva, faig una valoració positiva de l’assignatura, he après a utilitzar, buscar recursos i treballar amb programes nous. Tot això, em servirà per la meva futura pràctica docent.
Gràcies.